10 χρόνια Κραυγή

Στις 23 Νοεμβρίου του 2000 ένα ακόμη μουσικό “παιδί” της Άννας Βίσση και του Νίκου Καρβέλα έρχεται στον κόσμο και ετοιμάζεται να συντροφεύσει την καθημερινότητα χιλιάδων fans της Άννας, όπως έκαναν χρόνια τώρα και τα προηγούμενα μουσικά δημιουργήματα του καλλιτεχνικού διδύμου. Μόνο που δεν μοιάζει με τα προηγούμενα. Έχει νέο ήχο, στίχους και στυλ που σηματοδοτούν μια καινούρια αρχή στην ελληνική μουσική πραγματικότητα. Πάντα Άννα και Νίκος με κάθε βήμα τους σηματοδοτούσαν μια νέα αρχή. Αυτή τη φορά όμως το αίσθημα αλλαγής ήταν πιο έντονο από ποτέ. Από το κατάξανθο πλέον μαλλί της Άννας μέχρι τον ηλεκτρονικό ήχο του “Αγάπη Υπερβολική” όλα προοιώνιζαν μια νέα εποχή. Λίγο πριν φύγει ο Νοέμβρης του 2000 λοιπόν η Άννα Βίσση βγάζει την πιο εκκωφαντική ‘’Κραυγή’’ με τον απόηχο της να φτάνει ως το σήμερα…

Μετά τη “σιωπή”, έρχεται η “Κραυγή”!

Είχαν περάσει δύο συνεχόμενα χρόνια με την Άννα το περισσότερο διάστημα να βρίσκεται εκτός Ελλάδας, μακριά από πίστες, συναυλίες ή οποιαδήποτε άλλου είδους εμφανίσεις σε ελληνικό έδαφος. Ο κίτρινος τύπος της εποχής αναφέρεται σε υποτιθέμενες ασθένειες, προβλήματα υγείας και άλλα μυθεύματα που γιγαντώνονταν όσο η Άννα παρέμενε στο εξωτερικό. Μια πρώτη γεύση επανεμφάνισης της “απόλυτης” παίρνουν οι fans με τις εικόνες που καταφθάνουν στην Ελλάδα από το Λονδίνο και την μοναδική συναυλία της Άννας στο ιστορικό Royal Albert Hall στις 5 Μάρτιου του 2000. Δύο μήνες αργότερα η Άννα εμφανίζεται στο καλλιστεία Miss Universe που λαμβάνουν χώρα στη γενέτειρα της την Κύπρο και τραγουδάει ζωντανά το ‘’On a night like this’’ ένα πρώτο single από το επερχόμενο διεθνές album της “Everything I am”. Η επιστροφή στα πάτρια εδάφη ήταν πλέον πολύ κοντά. Κι όσο πιο φανερό γινόταν αυτό, τόσο περισσότερο η αγωνία των Ελλήνων fans κορυφωνόταν μέρα με τη μέρα. Ώσπου τον Ιούλιο του 2000, μη θέλοντας να κρατάνε άλλο σε αννα-μονή τους θαυμαστές τους Άννα και Νίκος, κυκλοφορούν ένα πρώτο δείγμα της νέας ελληνόγλωσσης δισκογραφικής δουλειάς τους, μετά από δύο χρόνια σιωπής. Το maxi single “Αγάπη Υπερβολική” είναι γεγονός με το ομότιτλο τραγούδι να μένει για ολόκληρη την καλοκαιρινή περίοδο στην κορυφή των ραδιοφωνικών airplay charts και να ενθουσιάζει όχι μόνο με τον πρωτοποριακό του ήχο αλλα και με το εκπληκτικό video clip του, που μεταφέρει την Άννα σε μια παράλληλη “visual διάσταση”. Ο Γιώργος Γκάβαλος που σκηνοθέτησε το συγκεκριμένο clip έχει δηλώσει ότι πρόκειται για το καλύτερο video της καριέρας του! Την ίδια χρονική περίοδο η Άννα γυρίζει στην Ελλάδα και ετοιμάζει πυρετωδώς τις νέες εμφανίσεις της μετά από δύο χρόνια που καμία ελληνική πίστα δεν είχε νιώσει την απίστευτη ενέργεια της super star να εκτονώνεται πάνω της. Πού θα γινόταν όμως αυτό; Τα “Αστέρια” τελικά είναι ο χώρος που επιλέγει η Άννα για το πρώτο της live επί ελληνικού εδάφους. Μαζί της φυσικά ο Νίκος Καρβέλας αλλα και το πιο hot pop συγκρότημα της εποχής, οι One. Σκηνικά και τεχνολογία επιπέδου διεθνών shows, τεχνικοί να δουλεύουν νυχθημερόν και η Άννα σε ατελείωτες πρόβες είναι η εικόνα που επικρατεί στη σκηνή των “Αστεριών” λίγες μέρες πριν το απόλυτο comeback! Μετά από μία αναπάντεχη αναβολή μιας μέρας λόγω καύσωνα και προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση της περιοχής η Άννα κάνει ίσως την πιο εντυπωσιακή έναρξη της καριέρας της με το “Αγάπη υπερβολική” και την ίδια να ίπταται στη σκηνή με τη βοήθεια ενός γερανού σχηματίζοντας ορθές γωνίες στον αέρα με το καλογυμνασμένο κορμί της, ακριβώς όπως και στο πρωτοποριακό video clip του τραγουδιού, αφήνοντας άφωνους τους θεατές. Η ίδια η Άννα είχε δηλώσει χαρακτηριστικά στους δημοσιογράφους λίγο πριν την πρεμιέρα του προγράμματος: «Νομίζω ότι πραγματικά θα είναι και το πιο δύσκολο και το πιο απαιτητικό αλλα και το πιο εντυπωσιακό και ουσιώδες show που έχω κάνει ποτέ ως τώρα και μάλλον θα αργήσω και να το ξεπεράσω». Στη σκηνή των “Αστεριών” η Άννα παρουσιάζει δείγματα και από την αγγλόφωνη και από την ελληνική νέα της δουλειά. Τις χορογραφίες επιμελείται ο διεθνούς φήμης Shaun Fernandez. Το εκπληκτικό show μεταφέρεται και στην Κύπρο για μία και μόνο συναυλία στις 20 Σεπτεμβρίου του 2000 με ένα ενθουσιώδες κοινό 12.000 θεατών. Και ενώ το υπερεπιτυχημένο cd single και το show στα “Αστέρια” έχουν φέρει την Άννα ξανά στην κορυφή του ενδιαφέροντος, λίγο μετά την κυκλοφορία του αγγλόφωνου “Everything I am” (23/10/200) που δίνει international αέρα στην Άννα έρχεται και η κορύφωση του απόλυτου millennium comeback. Ο ολοκαίνουργιος διπλός δίσκος του κορυφαίου διδύμου των επιτυχιών στην Ελλάδα είναι γεγονός και βρίσκεται στις προθήκες των δισκοπωλείων της χώρας στις 23 Νοεμβρίου. Σαν πρώιμο χριστουγεννιάτικο δώρο! 24 νέα τραγούδια από την Άννα Βίσση (μαζί με αυτά του single). 24 νέα διαμάντια! Και εκεί που επί ένα καλοκαίρι φωνάζαμε ότι θα πεθάνουμε από “Αγάπη υπερβολική” για την Άννα, είχε έρθει η κατάλληλη στιγμή από τον ενθουσιασμό μας να βγάλουμε την πιο δυνατή μας… “Κραυγή”! Heyyyyyyyyy!!!!!!

Πολυπλατινένια, πολυβραβευμένη, πολυαγαπημένη…

Δεν υπάρχουν πολλά που να μπορείς να πεις για αυτό το album – και για κάθε album που είναι τόσο φανερά καταδικασμένο να πετύχει – γιατί πολύ απλά μπορεί να χαλάσεις τη “μαγεία”. Το εξώφυλλο καταπληκτικό, με τους μη υποψιασμένους fans να νομίζουν στιγμιαία ότι η θήκη είναι “σπασμένη”! Στα τραγούδια εκτός από τον Νίκο Καρβέλα συμμετέχουν και άλλοι συνθέτες και στιχουργοί όπως η …κουμπάρα Ναταλία Γερμανού, ο Νίκος Τερζής, ο Αντώνης Παππάς, ο Δημήτρης Πάτσιος, ο Νίκος Βαξεβανέλης, ο Βασίλης Κελαιδής και ο Τάσος Βουγιατζής. Με την κυκλοφορία του δίσκου κατέκλυσαν τα ελληνικά ραδιόφωνα πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους κομμάτια. Άλλα ποπ άλλα πιο λαϊκά, dance ή μπαλάντες, από την “Ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη” μέχρι το “Χωρίς το μωρό μου” και από την “Σχιζοφρένεια” ως τα “Κακά παιδιά” τα τραγούδια αυτού του δίσκου είχαν ένα κοινό γνώρισμα. Ήταν αδιαμφισβήτητες επιτυχίες! Εννοείται ότι η ομότιτλη “Κραυγή” διαδέχτηκε την ήδη λατρεμένη “Αγάπη υπερβολική” στην κορυφή των ελληνικών airplay charts και παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα dance hits της Άννας. Στα επίσημο ifpi chart αν και η αρχή ήταν πιο “μέτρια” καθώς τις πρώτες τρείς εβδομάδες η “Κραυγή” μένει στην δεύτερη θέση ενώ την τέταρτη πέφτει στην τρίτη(!), από την πέμπτη εβδομάδα και μετά το album ακολουθεί μια πραγματικά σαρωτική πορεία παραμένοντας κολλημένο στο νο1 για 11συνεχόμενες εβδομάδες ενώ θα επανέλθει στην κορυφή για σχεδόν ένα μήνα την 21η εβδομάδα κυκλοφορίας της! Και ενώ η σαρωτική “Κραυγή” παραμένει στις κορυφαίες θέσεις οι πλατίνες προστίθενται η μια μετά στην άλλη. Πρώτη πλατίνα την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας, δεύτερη την τρίτη εβδομάδα κυκλοφορίας, τρίτη πλατίνα την πέμπτη εβδομάδα και τέταρτη πλατίνα πάνω στους δύο μήνες. Η πέμπτη πλατίνα έρχεται την 15η εβδομάδα κυκλοφορίας και η έκτη(!) την 35η εβδομάδα που το album εξακολουθεί να γίνεται ανάρπαστο στα δισκοπωλεία όλης της χώρας. Στην Κύπρο οι πλατίνες θα φτάσουν αισίως τις 7! Μερικούς μήνες μετά την κυκλοφορία, την Άνοιξη του 2001 όλη αυτή η καθολική επιτυχία του δίσκου μετατρέπεται και σε βραβεία στην τελευταία χρονιά που ο μουσικός θεσμός των 90s, τα “Ποπ Κορν” μεταδίδεται από το Mega channel. Πέντε συνολικά βραβεία συγκεντρώνει η Άννα εκείνη την χρονιά: Καλύτερη τραγουδίστρια, Καλύτερο τραγούδι (Αγάπη υπερβολική), Καλύτερη γυναικεία ερμηνεία(Αυτή τη φορά), Καλύτερη γυναικεία σκηνική παρουσία, Καλύτερο video clip (Αγάπη υπερβολική by Γιώργος Γκάβαλος). Στην εξαιρετική ανταπόκριση του κόσμου που την ψήφισε και της χάρισε τόσα βραβεία η Άννα δήλωσε εκείνη την μαγική βραδιά: «Θέλω να σας πω ότι μέσα μου όλα αυτά τα χρόνια που μου χαρίζετε αυτά τα βραβεία υπάρχει και θα υπάρχει πάντα μια παιδική και αγνή συγκίνηση. Γιατί το θεωρώ πάρα πολύ σπουδαίο αυτό που μου κάνετε. Είναι βασανιστικό αλλα και πολύ σπουδαίο. Σας ευχαριστώ.» Εκτός όμως από την εγχώρια επιτυχία, η “Κραυγή” αν και είναι ένα album που δημιουργήθηκε για τους Έλληνες fans της Άννας, κατάφερε να συγκινήσει και ανθρώπους από το εξωτερικό. Χαρακτηριστικά παραδείγματα η προσθήκη του “Δεν με αγαπάς” στη συλλογή του Buddha bar το 2001 από τον Γάλλο dj Ravin ο οποίος ήρθε ως την Ελλάδα για να παίξει τα τραγούδια της Άννας, αλλα και πιο σημερινό παράδειγμα η ιαπωνική διαφήμιση που ανακάλυψε το fannatics.gr το περασμένο καλοκαίρι για αναψυκτικό της χώρας και στην οποία ως μουσική επένδυση επιλέχθηκε το “Πολύ πολύ” από τον Ιάπωνα καλλιτέχνη Naoki Mitsuse. Σε αποκλειστική συνέντευξη του στο fannatics μάλιστα ο ίδιος δήλωσε ότι θα ήθελε πολύ να γνωρίσει και από κοντά την Άννα. Αξίζει να σημειωθεί ακόμη ότι η “Κραυγή” κυκλοφόρησε σε Αυστραλία(όπου έφτασε ως το νο66 του Australian album chart), Νέα Ζηλανδία και Τουρκία(όπου έγινε χρυσή). Αυτό θα πει “κραυγαλέα” επιτυχία!

2000 – 2001: You give me “Fever”…@ “Prime”!

Επιστρέφοντας στην αναδρομή εκείνης της χρονιάς, έχοντας ένα τόσο επιτυχημένο comeback δισκογραφικά, έπρεπε να βρεθεί και ένας χώρος ικανός να στεγάσει το comeback της Άννας και on stage. Και επειδή κάτι τέτοιο – και από άποψη λειτουργικότητας και από άποψη χωρητικότητας - μέχρι τότε δεν υπήρχε αποφασίστηκε να φτιαχτεί ένας νέος χώρος αποκλειστικά για την απόλυτη σταρ. Και εγένετο το “Fever”! Το μεγαλύτερο νυχτερινό κέντρο για την μεγαλύτερη σταρ! Αυτή τη φορά στην έναρξη του show, η Άννα ερμηνεύει την “Κραυγή” ενώ ανακρίνεται, βασανίζεται και στο τέλος του κομματιού …δολοφονείται on stage! Μαζί με την Άννα ένα ακόμη hot όνομα του ελληνικού πενταγράμμου, μια super star της εποχής με το δικό της φανατικό κοινό, η Καίτη Γαρμπή. Και επειδή όπως λέει και η παροιμία όπου τραγουδούν πολλοί stars αργεί να ξημερώσει, τα κουτσομπολίστικα της περιόδου αναφέρονται σε κόντρες, σε διαφωνίες, σε άσχημο κλίμα μεταξύ Άννας και Καίτης, σε πισώπλατα μαχαιρώματα κ.α… Χαρακτηριστικός τίτλος από εξώφυλλο του περιοδικού Dolce Vita της εποχής αναφέρει: “Σύρραξη στα καμαρίνια: στα μαχαίρια Αννούλα και Καιτούλα, κόντρα με το καλησπέρα σας”(!) Η αλήθεια βέβαια απείχε χιλιόμετρα από αυτές τις φήμες με Άννα και Καίτη να προκύπτουν και πολύ καλές φίλες με τη μοναδική “κόντρα” να φαίνεται πως ήταν ανάμεσα στα fan club τους για το ποια είχε τα καλύτερα extensions! Απόδειξη μάλιστα του ότι Άννα – Καίτη περνούσαν “Καλύτερα οι δυο τους” (όπως τραγουδούσαν και στο kravgi - hit ντουέτο τους εκείνη την εποχή) ήταν οι αυθόρμητες δηλώσεις τους. Χαρακτηριστικά η Άννα δήλωνε τότε για τη συνεργασία τους: “Ίσως κάποιοι μπορεί να ασχολούνται ακόμα με το ποιος θα μπει πρώτος ή δεύτερος(στην αφίσα), αλλα εγώ τα έχω ξεχάσει όλα αυτά και πιστεύω και η Καίτη τα έχει αφήσει πίσω της. Με εμάς δεν υπήρξε ποτέ κάτι τέτοιο. Τώρα αν θα μπει κάποιο όνομα πρώτο θα μπει ίσως το δικό μου γιατί είμαι…λίγο παλιότερη. Νομίζω ότι αυτό που υπάρχει μεταξύ μας είναι αυτό που υπάρχει και στον αθλητισμό. Η άμιλλα. Υπάρχει πολύ καλός ανταγωνισμός. Η μια πουσάρει την άλλη.” Αντίστοιχα η Καίτη δήλωνε την τελευταία βραδιά της συνεργασίας τους: “Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Άννα που είμαστε μαζί, την αγάπησα, τη λάτρεψα και πιστεύω πως καλύτερα δεν θα ξαναπεράσω.” Δήλωση που επιβεβαιώθηκε τα επόμενα χρόνια με την Καίτη να παραδέχεται μέχρι και σήμερα στις συνεντεύξεις της ότι ήταν η καλύτερη ever συνεργασία της. Και γιατί να μην ήταν; Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στο “Fever” έχει μείνει αλησμόνητο και έχει χαρακτηριστεί ως η top συνεργασία της δεκαετίας που μόλις τελείωσε. Ειδικά στη σημερινή δύσκολη οικονομικά εποχή, το να γεμίζει ένα τεράστιο μαγαζί με κοντά 4.000 ανθρώπους, πέντε φορές την εβδομάδα ακούγεται σαν κάτι εξωπραγματικό. Κι όμως Άννα και Καίτη το κατάφεραν και με το παραπάνω. Τον ίδιο μήνα με την έναρξη των εμφανίσεων στο “Fever” η Άννα βίωνε την απόλυτη αποθέωση σε κάθε της εμφάνιση. Στο club “Prime” όπου με αφορμή τη γιορτή της(9/12/200) και την παρουσίαση του album “Κραυγή” διοργανώνεται ένα special event, η αγάπη του κόσμου και των φ-αννα-τικών θαυμαστών είναι τόσο μεγάλη που κυριολεκτικά κλείνει η λεωφόρος Βουλιαγμένης προκαλώντας κυκλοφοριακό κομφούζιο στους γύρω δρόμους! Μάλιστα η Άννα αντιμετώπισε ποινική δίωξη από τον Εισαγγελέα για παρακώλυση συγκοινωνιών! Η ίδια απαντώντας στους “επικριτές” της κίνησης της να βγει έξω από το club της λεωφόρου Βουλιαγμένης και να τραγουδήσει στους fans της που δεν χωρούσαν μέσα στο “Prime” και την περίμεναν απέξω κλείνοντας τον δρόμο, δήλωσε στο Mega channel: «Όλοι οι καλλιτέχνες το ίδιο θα έκαναν στη θέση μου. Να μην αδιαφορήσουν στον παλμό, στο πάθος του κόσμου που θέλει να δει τον καλλιτέχνη που αγαπάει.» Ενώ με τον γνωστό αυθορμητισμό της πρόσθεσε: “Αν έλεγα ότι δεν θα το ξανάκανα θα ήταν σαν να λέω ψέματα. Αν συνέβαινε κάτι κάτω από τις ίδιες συνθήκες κι αν πάλι ο κόσμος ήταν πολύς, ενθουσιώδης και απαιτητικός με τον ίδιο τρόπο, ναι θα ξαναέκανα το ίδιο λάθος!” . Λίγο καιρό αργότερα την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς η Άννα έπειτα από πρόσκληση του Δήμου Αθηναίων θα εμφανιστεί στην πλατεία Συντάγματος – ακριβώς όπως και την Πρωτοχρονιά του 1998 σε καστανή version τότε! – για να υποδεχτεί τη νέα χρονιά μαζί με χιλιάδες Αθηναίους. Λίγα λεπτά αφού έχει μπει το 2001, η Άννα εύχεται η Ελλάδα να ζήσει την καλύτερη της χρονιά και ξεκινάει το live της στο Σύνταγμα φυσικά με το απόλυτο hit κ-α-ι της νέας χρονιάς, την “Κραυγή”!

Μια “Οδύσσεια”, δύο διαφημιστικά και ένα κόκκινο φόρεμα!

Μετά το εξαιρετικά γεμάτο πρόγραμμα του χειμώνα η Άννα πραγματοποιεί πλέον πιο επιλεκτικές εμφανίσεις. Από τα σημαντικότερα live εκείνης της περιόδου αλλα και ολόκληρης της καριέρας της, η συναυλία “A Peace Odyssey” με τον Emir Kusturica στις 6 Ιουνίου του 2001. Η Άννα συναντά τον Kusturica στην πλατεία Unirii του Βουκουρεστίου μπροστά σε ένα κοινό 100.000(!) Ρουμάνων που αποθεώνουν την Ελληνίδα σταρ. Πολλές ωραίες στιγμές σε εκείνη την βραδιά από την εντυπωσιακή έναρξη της Άννας μέσα από μία υδάτινη οθόνη ως την εκπληκτική ερμηνεία του “Παραλύω” με τη συνοδεία άρπας και το τσιγγάνικο ντουέτο με τον Kusturica στο φινάλε της βραδιάς. Τον Αύγουστο η Άννα ανεβαίνει Θεσσαλονίκη – η οποία είχε επίσης να τη δει χρόνια – μαζί με τον Νίκο Κουρκούλη στο Teatro και στη συνέχεια, δίνει μια μεγάλη συναυλία στις 5 Σεπτεμβρίου στην αγαπημένη της Κύπρο, στο ΓΣΠ της Λευκωσίας μπροστά σε ένα εκστασιασμένο κοινό 18.000 ανθρώπων! Βγαίνει μάλιστα δυναμικά στη σκηνή “σπάζοντας” ένα μεγάλο λευκό πλακάτ - εμφάνιση που επαναλαμβάνεται σε άλλη συναυλία λίγους μήνες αργότερα …μόνο που δεν είναι η Άννα που την επαναλαμβάνει (lol!) Στην συναυλία αυτή γίνεται και απονομή για τις πωλήσεις/ρεκόρ της 7 φορές πλατινένιας πλέον “Κραυγής”! Ακόμη η Άννα συμμετέχει σε δύο διαφημιστικά για την Ελληνική Τράπεζα στην Κύπρο. Στο ένα βρίσκεται σε ερημική παραλία ενώ την παρασέρνει ανεμοστρόβιλος(!) ενώ στη δεύτερη ανέμελη προβάρει ρούχα μπροστά από την ντουλάπα της. Στο φινάλε αυτής της περιόδου και σαν επικύρωση όλης αυτής της επιτυχίας, τον Οκτώβριο του 2001 η Άννα φωτογραφίζεται για την Vogue με ένα κόκκινο μεταξωτό Lacroix φόρεμα το οποίο εξασφάλισαν αποκλειστικά για την φωτογράφιση της από το ατελιέ του διάσημου Γάλλου σχεδιαστή, οι υπεύθυνοι του περιοδικού. Λίγους μήνες μετά στην Γιορτή των Αγγέλων στη Θεσσαλονίκη η Δέσποινα Βανδή εμφανίζεται με μια κόπια του κόκκινου φορέματος και ένα από τα μεγαλύτερα gossip σκάνδαλα της ελληνικής showbiz ξεσπά με τα κουτσομπολίστικα περιοδικά να τρίβουν τα χέρια τους. Η διευθύντρια της Vogue έγραψε χαρακτηριστικά στο εισαγωγικό σημείωμα του τεύχους σχολιάζοντας το γεγονός: «Φαντάζεστε την έκπληξη μου όταν είδα σε βίντεο από την Θεσσαλονίκη νεαρή τραγουδίστρια να εκτονώνεται επί υπαίθριας σκηνής με κάκιστο αντίγραφο του φορέματος του Γάλλου σχεδιαστή». Μετά την κατάκτηση της απόλυτης κορυφής από την Άννα με την “Κραυγή”, είχε αρχίσει και επίσημα η περίοδος “Κάντο όπως η Βίσση”! Τελευταίο αξιοσημείωτο γεγονός αυτής της εποχής η συσπείρωση των fans της Άννας και διαδικτυακά. Μετά τον απόλυτο πανικό που προκάλεσε η “Κραυγή” έπρεπε να βρεθεί ένας τόπος που οι fans θα εκφράσουν οργανωμένα το θαυμασμό και την αγάπη τους για την απόλυτη σταρ του ελληνικού πενταγράμμου. Έτσι στις 5 Δεκεμβρίου του 2001 ιδρύεται η πρώτη μορφή του σημερινού fan club της Άννας. Το “annavissistar” είναι γεγονός!

Πώς μπορείς να κλείσεις την περιγραφή αυτής της περιόδου;;; Υπάρχει άραγε κατάλληλος τρόπος; Ίσως ο πιο απλός… να ευχηθείς στην Άννα να έχει πολλές τέτοιες στιγμές στη δισκογραφική της πορεία. Δίσκους που θα εκφράζουν το κοινό της και που θα την πηγαίνουν πάντα ένα ή και περισσότερα βήματα μπροστά, δείχνοντας στους υπόλοιπους τον δρόμο. Ρεκόρ πωλήσεων πια δεν υπάρχουν με τη σημερινή κατάσταση στη δισκογραφία. Η μαγεία όμως τέτοιων στιγμών και η ποιότητα μιας δυνατής δουλειάς υπήρχε, υπάρχει και πάντα θα υπάρχει. Και τότε και σήμερα, 10 χρόνια μετά. Μακάρι η Άννα πάντα να την βρίσκει στον δημιουργικό της δρόμο…

Χρόνια Πολλά “Κραυγή” !!!